reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Hořavová

Tatiana Hořavová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...škoda reči :) Zoznam autorových rubrík:  escuela & co.on the roadhow to...short storiessúkromnénezaradené...a tak

reklama

how to...

Ako si utužiť vzťahy so susedmi: kľúčová metóda

Tatiana Hořavová

Ako si utužiť vzťahy so susedmi: kľúčová metóda

Jeden z mojich stredoškolských učiteľov zvykol o kľúči ku svojmu kabinetu hovorievať, že si asi žije svoj vlastný, nezávislý, špinavý malý život. Nikdy totiž nevedel, kde sa nachádza.  Čo sa týka môjho kľúča do bytu, väčšinou som schopná ho lokalizovať. Párkrát sa však stalo, že bol niekde inde, než by som bola bývala chcela. Jeden z týchto momentov sa vyníma v mojej pamäti ako pozoruhodná udalosť, do ktorej som bola zatiahnutá nie len ja, ale postupne aj susedia na našom poschodí, moji rodičia, náš domovník, asi polovica susedov z nášho vchodu a niekoľko požiarnikov s dvadsaťmetrovým rebríkom.

  • 13. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ako vstúpiť do prednáškovej sály plnej ľudí

Tatiana Hořavová

Ako vstúpiť do prednáškovej sály plnej ľudí

Zaklapla som zvoniaci budík, prevalila sa na druhú stranu a pokračovala v spaní. Presne tak, ako to v poslednom čase často robievam. Možno až pričasto, keď sa tak nad tým zamyslím...  Druhé zobudenie býva nesmierne príjemné a tento prípad nebol výnimkou. Najprv šok, potom upretie zakaleného oka na budík, zistenie, že načas už asi naozaj nestihnem prísť, keďže prednáška, na ktorej som sa mala zúčastniť, začala pred dvadsiatimi minútami, rýchle rozhodnutie, že skúsim stihnúť aspoň druhú polovicu, obligátne vypustenie raňajok a na záver zrýchlená - a zmätená - verzia obliekania, umývania a zhrabúvania všetkého, o čom som mala hmlistý pocit, že to budem potrebovať.  Na miesto činu som dorazila asi pätnásť minút pred zvyčajnou pauzou v polovici prednášky. Pohodlne som sa usadila do kresla na chodbe a započala som trpezlivé čakanie. Plán bol, že do miestnosti vojdem až počas pauzy, aby som na seba nepútala zbytočnú pozornosť.

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu