reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Hořavová

Tatiana Hořavová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...škoda reči :) Zoznam autorových rubrík:  escuela & co.on the roadhow to...short storiessúkromnénezaradené...a tak

reklama

...a tak

Nervy, perie, Natálka a telefón

Tatiana Hořavová

Nervy, perie, Natálka a telefón

Usadila som sa do sedačky v kine, bundu som si odložila na voľné miesto kúsok odo mňa a tešila som sa, že nasledujúcich niekoľko desiatok minút sa nebudem musieť sústrediť na nič iné okrem filmu, ktorý sľuboval veľký zážitok. Že si duševne oddýchnem a aspoň na chvíľu ma nebudú nervovať a mentálne rozhadzovať akékoľvek starosti. Ha! Omyl!

  • 27. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Stovka: recenzia

Tatiana Hořavová

Stovka: recenzia

Hovorí sa, že komu sa nelení, tomu sa zelení. Pôvodný význam asi pramení z niečoho iného než z farby peňazí, ale aplikovať by sa to dalo i na ne... napríklad na také doláre, tie sú zelené skrz naskrz, cez celú nominálnu škálu. Nie tak v Čechách, kde zelená farba prischla bankovke druhej najnižšej hodnoty. Tu by človek chcel, ak sa mu teda nelení, aby sa mu modralo. A ešte k tomu dofialova. Logiku založenú na aforizmoch teda v súčasnej podobe českých bankoviek nenájdeme. Ale nič to za to, miesto nej tam nájdeme všeličo iné.

  • 24. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Článok s nešpecifickým názvom

Tatiana Hořavová

Článok s nešpecifickým názvom

Pôvodne som tento text chcela nazvať „Priatelia, nechcem vás znevažovať!" Ale potom som si to rozmyslela. Aj to by vás predsa mohlo rozhnevať... čo keď ma nepovažujete za svojho priateľa? A neopodstatnenú familiárnosť by ste mi nemuseli odpustiť, toho som si plne vedomá.  Viete, ja žijem vo večnej obave, že sa jedného dňa dozviem, ako kruto som niekoho urazila.  Aby som vec uviedla na pravú mieru: nemám, napríklad, vo zvyku chodiť po uliciach vykrikujúc protižidovské heslá. Nenaháňam s nožom v ruke každého so šikmými očami či tmavšou pokožkou a dokonca sa ani nešpacírujem po mešitách v spodnej bielizni. Ale nič také dnes na to, aby ste niekoho do krvi urazili, očividne vôbec nie je potrebné.  Nie, nerobím si žarty. Politickú korektnosť beriem veľmi vážne. Nakoniec, nemám na výber - stačí sa pozrieť okolo seba a hneď je jasné, o akú serióznu vec ide.

  • 4. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu